onsdag 12. oktober 2011

Sproost stiltest 

Tatt stil test på Sproost:) Først ble resultatet modern vintage og når jeg tok "testen" en gang til, ble resultatet Contemporary;) Fant denne testen på en kjempe flott blogg; Hvite tulipaner

 
Etterhvert som jeg tok testen flere ganger, ble resultatet Traditional Asian... ;) Som mange andre liker jeg et snev av flere stiler. Etter jeg kjøpte min egen leilighet, bestemte jeg meg for å selge el. gi bort det jeg ikke trenger eller ikke bruker.  Dette fordi jeg ikke ønsker en leilighet eller bod fullt av ting jeg ikke bruker. Jeg elsker interiør og design, men er ikke noe fan av maximalisme...Når jeg bodde i Oslo hadde jeg en bod med en del gjenstander som jeg ikke brukte. Og de skulle ligge i boden til den dagen jeg skulle ta meg tid til å rydde i den...og årene gikk... og når den rydde inspirasjons dagen kom, hadde innbruddstyvene allerede gjordt jobben for meg...

I det siste har jeg blitt inspirert av moderne Feng Shui. 
Bildet hentet fra Bonytt Kjempe flott hus i København!:)
Holder på å innrede rom for rom, litt etter litt. Noe som vil ta litt tid. Men, tenker det blir bra til slutt:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar